Thursday, May 2, 2013

Blog Paling Berhabuk.!

* Assalammualaikum*

Apalah nasib blog aku yg ada owner macam aku nih,, sian blog aku.. dha lama tak disapu n tak disergah,.dah macam bau lipas dah.. korang rindu tak ngn aku.?? hah.! tak.?? sampai hati korang.. nak merajuk takut takde sape nk pujuk.. kang makan hati pulak aku,,haha.. wat up dear reader.?? hehe,,janggal pulak rasa menaip.. lama sangat tak update entry untuk blog aku yg serba menge"pink" nih..

hurm.. nk citer ape ek.?? citar pasal result spm aku.?? hah,, pliz lha.. result aku tak mantap.. so i no need to share,,cewahh.. speaking gitu.. haha,, takde ar.. aku gitaw korang bpe aku dpt dlm spm k.. tak yah buat muka org terminum 7 botol cuka.. seram lha aku tengok.. aku dapat 2A 4B 2C,, tu jer lha yang aku mampu buat untuk banggakan parent aku,. walaupun juz ckup makan..

haa.. aku sekarang nih tengah dilema nak tentukan kat mane aku nk sambung study pas nih., tkut lha x dpt smbg study.. even org byk ckap ngn aku "result koe oke ape.." aku tetap kebingungan sih.. ntah nape,, hari tuh interview uitm,, mohon  course ukur bahan,. kounselor tuh ckap course ukur bahan berkaitan ngn land n survey.. wahh..! apa lg.. trus agree nk mohon course ukur bahan tuh,. mula2 nk ambik pertadbiran awam.. gara2 ikut kawan ambik pulak ukur bahan,. tambah g aku memang minat kalau bab ukur2 nih.. hehe,.

urm..aku sekarang nih tengah tunggu panggilan dr IPT,, kan 27 Mei nih keputusan melanjutkan pelajaran di IPT diumumkan.?? hope lha dapat smbg lg an.. rindu nk belajar, rindu nk kena mrh, n nk kena leter,.hehe..sementara nih, aku ada gak isi kerja goverment punye..tp kebanyakkannya perlu yang berkelayakan diploma..aku juz mintak jd kerani n pelatih kat hospital..g kat website nih,, byk vacancy taw..
 http://www.jobsmalaysia.gov.my/jcs/index.faces

nampak sangat aku nih kolot kan.??haha,, korang confirm dha tau punye website kat ats tuh.. saje jer share untuk korang,. mne lha tau dapat tolong kan.??hehe,. naik biul mata aku nih ngadap lappy.. tambah g otak blur tak tau nk tulis apa,, hope korang enjoy baca entry nih wlopun tak bez.. kalo sudi promote2 lha blogger amatur nih.. hehe,,

*Assalammualaikum w.b.t*









✿ Terima kasih kerana sudi membaca ! Suka ? "LIKE" button disediakan.. :) ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © All Right Reserved Nur Aisyah