Friday, February 15, 2013

Jiwang Sehh.! Ko ada.??


*Assalammualaikum.!* 
kejut ek.??haha,,maappp.!hehe,,

entry aku nie mungkin byk melalut sikit berbanding entry yang aku buat sblm nie,, 
ntah lha nk gambrakan mcm mne prasaan aku sekarang..nk say hepi tapi sedih,,
nk kata marah tapi aku cool,,*cool lha sgt*haha,,juz nk nak puitis skit leh.??
dengar2kan bingkisan suara hati diri ini,,*cewahh*..

bila hati ini telah dimiliki,,
kau pula datang cuba menghampiri,,
seolah-olah kau tahu bahawa hati ini perlu ditemani,,
walau hati dimiliki namun bagaikan tiada berpenghuni,,

kau datang hanya sebentar.. 
pergi meninggalkan kenangan sekadar..
biar kenangan itu menyakitkan,,
aku tak pernah berharap bahawa kenangan itu akan pudar.,

yang berkata hanya bibir semata,,
mengungkap kata bagai tiada sebutir dusta,,
hati kian mempercayai setiap manis bicara,,
namun tanpa tersedar akhirnya terluka..

cinta indah itu hanya dalam angan,,
dalam angan kita mengukir sebuah impian,,
impian ingin hidup bersama yang tersayang..
namun apakah cinta itu berkekalan.??

*cewaahhhh..haha,,i made it by myself taw..caya lha..tak sangka dapat buat ayat romantis gitu,,haha..aku perasan.??memang ponnn..haha,,ngada-ngada pulak aku nie,,takde yang berkaitan antara yang hidup ataupun yang mati k,,hehe..sebelum korang lagi nyampah baca entry aku,better aku akhirkan entry aku nie dengan pengisian ilmu ckit,,oke.??sabaarr..jap g habis laaa entry aku nie..hehe,,

CINTA pada bunga,,bunga akan LAYU,,
CINTA pada manusia,,manusia akan MATI..
CINTA pada ILAHI..selamanya kekal ABADI..

betol takkk.?? LIKE lha..oke dear,,bubye.!
c u all  kat next entry Aisyah nanti k,,
*Assalammualaikum.!*
 



✿ Terima kasih kerana sudi membaca ! Suka ? "LIKE" button disediakan.. :) ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © All Right Reserved Nur Aisyah