Sunday, February 10, 2013

making joke.,not funny..

*Assalamualaikum,,hye readers.!!*

dear2..look at me.,mcm hepy kan.??but norp.!!huhu,,apa rasa korang kalo jadi mcm aku.??but sorry,,u will not..haha,,ntah pape ntah yang aku cakapkan nie,,aku risau.??yurp..exactly..!risau sebab kalo2 my bf pikir yang aku nie queen control.,dulu memang ar aku tak keysah diye nk g lepak ur kuar ngn sape2 pon..sebab dulu kita org rapat n will sharing together exprience kte org..kira aku nie diary diye,, n diye diary aku..sweet kannn..haha,,but it was over,,zaman sweet kte org digantikan dengan kesibukkan masing2..aku dgn sibuk dengan kelas komputer n kelas jahitan.,diye sibuk dengan kerja..bila kte org spend time.??haa.! tu lah masalah kte org,,masing2 buzy n takde masa..kalo ada pon jarang,.aku bukan nk merungut tapi tu lah masalah aku,,aku tak dapat kalo diye tak text ur call aku..ari tuh diye janji nk kol.,but,,nothing pun..tapi diye sllu text cakap the same thing to me.,nk taue apa.?? *love u syg..miz u.!* ayat tuh is magic taw,,aku yg angry blh melting taw.,cukup lha ayat tu yang buat aku bahagia,,ikhlas atau tidak itu aku tak ambik keysah..sebab yang penting,,aku sayang kat diye ikhlas,,n moga2 dengan keikhlasan aku,diye akan menyayangi aku dengan ikhlas jugak..my life simple,,but always in trouble..taue kenapa.??like my teacher said,,aku selalu merumitkan perkara yang mudah,,hoho..love is like Math,,benda yang senang.,tapi bila formula dha salah takkan jwapan btoi kan..ehh..jaohnya aku melencong dari topik nie,,haha..sambung crite asal..bila difikirkan balik,,aku rasa aku nie mengongkong sangat.,klo diye buzy skit..mzty aku akan buat perangai..buat2 merajuk tapi kadang aku merajuk betul2 kat diye,,kadang2 tu aku rasa terabai n tak diperlukan lagi,,haa..nampak.??itulah aku,,sensitif sangat..takut jugak kalo2 my bf rimas dengan perangai aku ni,,bukan aku tak nak ubah..sbb perangai aku ni lah yang menyebabkan kite org couple dulu taw..hehe,,banyak sangat kenangan sampaikan tak taue nk crite dari mana,,hurmm..sedih jugak kalo2 kenangan kite org akan jadi *hanya kenangan*..paham kan.??bila termenung,,tipu lah kalo aku tak terharu dengan pengorbanan yang diye bagi kat aku selama kte orang berkawan n bercouple..sebab tu lha aku susah nk terima orang lain yang cuba masuk dalam hubungan kami sekarang,,seriuosly..aku rahsiakan perkara ni dari diye..kalo diye terbaca entry ni,maybe this is the best way to explain to him..aku takut nk cakap sebab diye tak nak dengar semua ni,,mesti aku yang akan dipersalahkan..yurp,,memang salah aku pun..kalo aku tak layan,,masakan laki nak kejar2 aku..i admitted,,aku taklah cantekk..cukup dengan ego n hot temper aku nie mampu buat org menyampah.,aku sweet talker.??tak lah..aku bukan sweet talker tapi aku type yang berterus terang,,tapi knapa masih ada yang keras kepala yang membantah apa yang hati aku cakap..aku sayang kat diye sorang,,tapi kenapa korang buat2 tak paham.??pliz jangan aniaya aku macam nie,,aku memang nampak keras tapi hati aku sebaliknya..jangan cuba mendekati aku dengan cara yang aku tak suka..tak semua perempuan yang kau boleh buat macam tu,.cukup lah sekali kau nyanyikan aku sebuah lagu yang bagi untuk melembutkan hati aku,,tapi hati aku hanya untuk my bf..maaf,,no entry..tak paham jugak,,lantak kau lahh..kadang2 aku ketawa sorang..tengok cermin tak lah cantek..but why aku.??ur maybe kau joke jer cakap kau sayang kat aku,,but it not funny k..find another gurl yang sayangkan kau,,fuhh..penat menaip..

*jadikan entry aku nie pengajaran,,bukan niat nk menghina sape2..maaf atas penggunaan kata diri "aku",bubye.!*




✿ Terima kasih kerana sudi membaca ! Suka ? "LIKE" button disediakan.. :) ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © All Right Reserved Nur Aisyah