Tuesday, February 26, 2013

Kenangan Sebagai Pengajaran

Assalammualaikum peepz yang ku sayangi sekalian,,
cewahhh.!!haha,.
jwb lha salam aku..haiya., 
hehe.,


nie lha wajah owner blog yang korang tgh stalk skrg nie,. haha,.tak secantik korang kann., hehe.,btw., di sini saya berdiri adalah bertujuan untuk menyampaikan tuuutttttt.,*connection not available,.haha,.aku melalut.?? memang aku suka melalut.,koe ada.?? takde kann..hehe,.enough enough,.baek aku stori apa mslah aku kali nie,.sblm air mata tak disedari menyentuh pipi.,cewaahhh.hahax.! oke,,serious.,korang ingat tak entry aku yg sblm nih.??yg ber'title'kan *scandal vs lover*,.kalo belum baca entry aku tuh,baca dulu k.,then jgn lupa LIKe.,hehe.,honestly.,dat it my real story,, akue juz mengimprestasikan keysah idup aku sbg cerpen,tak lah nmpk sgt kejam kan.?? tapi still jugak kejam kan., yeah.! aku kejam., aku sedar semua tuh,.n akhernya aku get the lesson., akhernya scandal tuh,, pergi tanpa alasan yg pasti.,cehhh.,haha.,takde lha,gurau jerr.,hehe.,diye bg alasan tapi tak berapa nk kukuh sangat,.haha,.diye ckp diye tak sampai hati nk tikam my bf dr belakang,.selama nie my bf dha lyn diye baek sgt,.dat y diye tak sampai hati.,n aku pulak mainkan perasaan my bf.,SENTAP.! urmm.,sampai ke hari nie,akue masih tertanya knape,why, n because of wat diye buat akue mcm nie.??,*aku saja taknak paham.,*lepas diye buat aku rasa diye lha segala-galanya,diye caw cm tu jer.? kejam,yapi tak sekejam aku.,yer2,,aku tahu.,aku kejam,.aku mainkan perasaan my bf, nie lha hukum KARMA.,tapi masalahnya aku prnh cakap dgn my bf yg aku ada relationship dgn si scandal akue nie,my bf leh pulak wat tak taue n juz let me do it,.diye tak prcya yg aku akan khianati cinta dia.,so aku pasrah jer lha,.dalam pasrah aku menguji kedua-dua diorang taw,.akhernya my ex scandal undur diri n ternyata my bf jer lha yg sgt2 memahami aku n masak sgt dgn karenah aku yg *ala muchuk2*..haha,,paham2 jer lha.,tak paham gak,,ish.! malu lha.,childish.! haa.? ada paham.? my scandal bkn x memahami aku,,diye sgt memahami tapi hati aku nie.,n diye swit sgt.! tapi hati aku tak dapat nk menerima org lain  selain my syg.,bkn aku tak consider,,aku dha consider dha..tapi my scandal, maybe diye dha consider akan tggu aku juz aku jer yg tak nmpak kot,.siapa yg nak memegang status scandal kan.,ntah lha nk ckap apa.,prasaan aku bercampur baur,.marah,sedih.,benci.,tapi prasaan benci lebih membuak.,aku bkn benci kat ex scandal aku,.tapi benci dgn diri sndiri.,knape aku sggup khianat org yg setia dgn aku slama nie.??n nape aku buat my ex scandal mrasa diri dia tak d sayangi.?? penyesalan aku nie takkan berkesudahan.,kali nie lha aku sedih sangat2 dalam bab *love*.,nape.????? argghhh.!! sedih.! aku nk my bf n aku nk my ex scandal.,aku tak tahu yg mne satu yg aku nk sbnarnya.,tapi skrg nie,,sudah trg lg bersuloh,.hnya my bf jer lha jd pendamping aku skrg nie smada dalam susah n senang.,he's everything,.klo memang diye jodoh aku,.aku aku bersyukur sangat2.,klo sebaliknya yg berlaku aku redha.,aku percaya jodoh di tangan Allah.,*Ya Allah Kau pertemukanlah dan jodohkanlah aku dengan seorang hambaMu yang soleh untuk membimbing ku ke jalanMu Ya Allah.,Amin Ya Rabbal Alamin..

✿ Terima kasih kerana sudi membaca ! Suka ? "LIKE" button disediakan.. :) ✿

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © All Right Reserved Nur Aisyah